Roberto Kallookaran

Disertační práce

Planning & Steering of automotive dealers and the influence of the OEM

Planning & Steering of Automotive Dealers and the Influence of the OEM
Anotace:
ABSTRAKT Cílem výzkumu v předložené studii bylo prokázat závislost vztahu mezi výrobcem a dealerem na praktikovaných strategiích. Pro prokázání této závislosti jsme naformulovali tři výzkumné hypotézy. V první byl předmětem zkoumání vztah výrobce a dealera při formulování strategie. Ve druhé jak dealeři chápou a rozumí strategii výrobce a ve třetí do jaké míry vnímají a požadují dealeři konzultační …více
Abstract:
Our research purpose is to show that the generic strategy choice, differentiation or cost leadership, of the automotive manufacturer has an influence on the corporation between him and his dealers. To prove our assumption we formulate three hypotheses where we investigate how targets are determined between dealer and manufacturer, how the dealer understands the strategy of the manufacturer and how …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 10. 2010
  • Vedoucí: Mikuláš Pichanič
  • Oponent: Josef Malý, Hans Jonscher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68390

Vysoká škola ekonomická v Praze

Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management