The development of a banking product suitable for innovative startups – Petr Hanuška
Petr Hanuška
Diplomová práce
The development of a banking product suitable for innovative startups
Vývoj bankovního produktu pro inovativní startupy
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout doporučení, jaké produkty či služby by Komerční banka a obecně banky v České republice mohly nabídnout startupům. Teoretická část se zabývá převážně nejčastějšími zdroji financování startup firem se zaměřením na možnosti v České republice. Empirická část nejprve analyzuje současnou nabídku bankovních produktů deseti největších komerčních bank v ČR a dále …víceAbstract:
The main goal of this master's thesis is to recommend what products or services should Komerční banka and Czech banks in general offer to startup companies in order to be considered more valuable business partners than they currently are. The theoretical part is dedicated mostly to describing sources of financing of a startup company with a focus on financing opportunities in the Czech market. The …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58457
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2014
- Vedoucí: Martin Lukeš
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58457
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Inovace v sociálním podniku
Denisa Malíková -
Optimalizace a inovace personálního řízení hotelu Maximus Resort
Matěj Landsmann -
Inovace v maloobchodě – příklady dobré praxe
Adéla Klimešová -
Technologické inovace a jejich vliv na podnikání specifické skupiny podnikatelů
Michaela Vávrová -
Inovace v řízení žákovského učení
Veronika Stravová -
Marketingová procesní inovace ve farmaceutické firmě
Michal Štěnička