Porovnání struktury celosvětového prodeje automobilek ŠKODA AUTO a Porsche – Daniel Říha
Daniel Říha
Bakalářská práce
Porovnání struktury celosvětového prodeje automobilek ŠKODA AUTO a Porsche
Comparison of the structure of worldwide sales of ŠKODA AUTO and Porsche cars
Anotace:
Na základě porovnání obchodních modelů dvou automobilek, které jsou součástí jednoho koncernu analyzovat jejich celosvětové prodeje v souvislosti s jejich vlastní historií a velikostí. Současně prozkoumat další faktory, které jsou zdrojem jejich mezinárodního obchodního úspěchu.Abstract:
Based on the comparison of business models of two carmakers that are part of one concern, analyze their worldwide sales in relation to their own history and size. At the same time explore other factors that are the source of their international business success.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 2. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Emil Velinov, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Consumers´ decisionmaking under Salop´s model: Key study on Starbucks Prague and Richmond business model
Oldřich Kučera -
Mass customization as a business model: Business plan for online furniture company
Martin Žák -
Návrh nového obchodního modelu metodikou Business Model Canvas
Štefan Bittmann -
Renocar’s Oldtimer Business Strategy – Connecting History and Heritage with the Current Business Model
Matěj Lang -
Designing a methodology for disruptive business model innovation
Michael Lang -
Innovations in the Automotive Industry - Implications for management, the subscription model as a new business model and the mobility of the future.
Matthias Achim Teichert -
Business model
Sergio Miguel Pazo Romero -
Inovace služeb hotelu prostřednictvím přístupu business model canvas
Nikol Machová
Název
Vložil
Vloženo
Práva