Mystery Shopping ve vybrané pražské restauraci – Bc. Mario Zajíček
Bc. Mario Zajíček
Bachelor's thesis
Mystery Shopping ve vybrané pražské restauraci
Mystery Shopping in selected Prague restaurant
Abstract:
Bakalářská práce Mystery Shopping ve vybrané pražské restauraci se zabývá průzkumem vybrané pražské restaurační sítě, zkoumá tedy oblast hotelnictví. Jedna z nejvýznamnějších metod marketingového výzkumu je prováděna ve třech provozovnách zvolené restaurační sítě. K výzkumu Mystery Shopping je předem sestaven dotazník, který se skládá ze tří hlavních kategorií. První kategorie zkoumá exteriér a interiér …moreAbstract:
Bachelor`s thesis Mystery Shopping in selected restaurant in Prague is researching the selected restaurant chain in Prague. One of the most interesting method of marketing research is taking place in each restaurant of the restaurant chain. There is a questionnaire made for the Mystery Shoppers so they know what to investigate. The questionnaire has three main categories. The first category investigates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/14177/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2016
- Supervisor: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Strategický marketing vybrané lezecké stěny
Daniela Kotrbová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho využití ve stravovacích službách
Veronika Šebestová