Osobnost učitele - učitel jako motivační faktor pro romské žáky – Jiřina MACHALÍK SKOPALOVÁ
Jiřina MACHALÍK SKOPALOVÁ
Diplomová práce
Osobnost učitele - učitel jako motivační faktor pro romské žáky
Teacher´s personality
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání romských dětí a zaměřila se na zkušenosti Romů, kteří dosáhli vyššího vzdělání. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. K tvorbě teoretické části byla použita odborná literatura, internetové zdroje a vlastní zkušenosti. Praktická část obsahuje výzkum, který byl uskutečněn pomocí polostrukturovaného dotazníku. Výzkumu se zúčastnili …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of education for Romani children and focuses on the experiences of Roma individuals who have achieved higher education. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part was created using professional literature, internet sources, and personal experience. The practical part includes research conducted using a semi-structured questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martina Komzáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHALÍK SKOPALOVÁ, Jiřina. Osobnost učitele - učitel jako motivační faktor pro romské žáky. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání romských dětí v období předškolního věku
Anna Frišaufová -
Stereotypy ve vzdělávání
Barbora Horáková -
Faktory ovlivňující nižší vzdělanost romského etnika
Monika Vaverková