Tomáš Furch

Diplomová práce

Marketing společnosti Škoda Auto na asijských trzích

Marketing of the company Skoda Auto in the asian markets
Anotace:
Tato diplomová práce se primárně zabývá současnou pozicí největší české automobilky Škoda Auto na čínském a indickém trhu. Práce obsahuje analýzu výchozích vstupních podmínek a celkového marketingového prostředí v daných zemích. Společnost Škoda Auto, člen německého koncernu Volkswagen, působí v Asii teprve několik let a prozatím dosahuje velmi uspokojivých výsledků. Obzvláště perspektivní je trh v …více
Abstract:
This diploma thesis primarily deals with current position of the biggest Czech automaker Skoda Auto in the Chinese and Indian markets. Document involves the analysis of initial entry conditions, as well as general marketing environment of both countries. Skoda Auto company, member of the German concern Volkswagen, operates in Asia only for a few years and so far it has reached very good results. Extremely …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2013
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Jan Bockstefel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38553