Marketing společnosti Škoda Auto na asijských trzích – Tomáš Furch
Tomáš Furch
Diplomová práce
Marketing společnosti Škoda Auto na asijských trzích
Marketing of the company Skoda Auto in the asian markets
Anotace:
Tato diplomová práce se primárně zabývá současnou pozicí největší české automobilky Škoda Auto na čínském a indickém trhu. Práce obsahuje analýzu výchozích vstupních podmínek a celkového marketingového prostředí v daných zemích. Společnost Škoda Auto, člen německého koncernu Volkswagen, působí v Asii teprve několik let a prozatím dosahuje velmi uspokojivých výsledků. Obzvláště perspektivní je trh v …víceAbstract:
This diploma thesis primarily deals with current position of the biggest Czech automaker Skoda Auto in the Chinese and Indian markets. Document involves the analysis of initial entry conditions, as well as general marketing environment of both countries. Skoda Auto company, member of the German concern Volkswagen, operates in Asia only for a few years and so far it has reached very good results. Extremely …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38553
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2013
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Jan Bockstefel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38553
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Direct marketing a automobilový trh
Matúš Humaj -
Zavádění produktu na trh a Marketing Development vybraného produktu
Štěpán Cvekl -
Uvedení osobního elektrického automobilu na český trh
Jan Kubín