Bc. Barbora Panglová

Master's thesis

Marketingová kampaň propagace produktů ve vybrané firmě

Marketing campaign promotion of products in the selected company
Abstract:
Diplomová práce je věnována komunikaci a marketingu společnosti A. Charouz Motors. V úvodu práce je proveden rozbor současné situace na českém i světovém trhu automobilů a prodejních výsledků značky Jaguar a Land Rover, tj. značek, které výše uvedená společnost prodává. Je provedena situační analýza firmy, včetně jejího postavení na trhu a rozbor segmentace zákazníků. Dále je rozebrán význam značky …more
Abstract:
The thesis deals with communication and marketing in A. Charouz Motors. The first part of the thesis includes an analysis of the current situation on the Czech and global automotive market and of the sales achieved by the Jaguar and Land Rover brands, i.e. brands sold by the above company. A situational analysis of the company, including the company’s market position and customer segmentation analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 11. 2014
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní