Bc. Barbora Panglová

Master's thesis

Marketingová kampaň propagace produktů ve vybrané firmě

Marketing campaign promotion of products in the selected company
Anotácia:
Diplomová práce je věnována komunikaci a marketingu společnosti A. Charouz Motors. V úvodu práce je proveden rozbor současné situace na českém i světovém trhu automobilů a prodejních výsledků značky Jaguar a Land Rover, tj. značek, které výše uvedená společnost prodává. Je provedena situační analýza firmy, včetně jejího postavení na trhu a rozbor segmentace zákazníků. Dále je rozebrán význam značky …viac
Abstract:
The thesis deals with communication and marketing in A. Charouz Motors. The first part of the thesis includes an analysis of the current situation on the Czech and global automotive market and of the sales achieved by the Jaguar and Land Rover brands, i.e. brands sold by the above company. A situational analysis of the company, including the company’s market position and customer segmentation analysis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2014
  • Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní