Bc. Iva Křížová

Diplomová práce

Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí

Social Advertising in the Czech Republic and Abroad
Anotace:
Cílem práce je komplexně popsat problematiku sociální reklamy a analyzovat vybrané kampaně z dané oblasti. Teoretická část představuje úvod do oblasti sociálního marketingu a sociální reklamy. Zmíněné pojmy jsou zde rozebrány z historického hlediska a dále jsou uvedeny veškeré jejich důležité charakteristiky. Následuje kapitola popisující nadváhu a obezitu, jejich rizika a vliv na vývoj populace. Tato …více
Abstract:
The goal of this thesis is to completely describe the problematics of social advertising and also to analyse selected campaigns. The theoretic part represents the introduction to the scope of social marketing and social advertising. All of these mentioned terms are analysed from the historical point of view and also all of its important characteristics are explained. The chapter about obesity and overweight …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zveřejnit od: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Křížová, Iva. Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace