Online marketing ve vybraném podniku – Bc. Tomáš Ferkl
Bc. Tomáš Ferkl
Diplomová práce
Online marketing ve vybraném podniku
Online Marketing of selected Company
Anotace:
Cílem práce je návrh doporučení pro management ISI Group s.r.o. na základě identifikace silných a slabých stránek online marketingu. Společnost používá online marketingové nástroje k propagaci jejich projektu Malý Ráj. Teoretická část zahrnuje základní definici marketingu a internetu, základy marketingového mixu a online marketingové nástroje jako PPC, SEO a sociální sítě. Vlastní práce se skládá z …víceAbstract:
The goal of the thesis is to propose recommendations for management of ISI Group s.r.o. based on identification of strengths and weaknesses of online marketing. The company uses online marketing tools to promote their project Malý Ráj. The partial aim of the thesis is to suggest possible solutions of current situation. The theoretical part includes basic definition of marketing and internet, basics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová
Název
Vložil
Vloženo
Práva