Barbora Janečková

Master's thesis

Corporate identity a corporate image značky PRIM

Corporate identity and corporate image of PRIM
Abstract:
Diplomová práce na téma Corporate identity a corporate image značky PRIM se zabývá analýzou současné pozice značky PRIM na trhu náramkových hodinek v ČR se zaměřením na prvky její firemní identity a strategii jejího řízení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definicí pojmů firemní identita, firemní image, otázkou strategického plánování a strategického řízení …more
Abstract:
The master thesis named "Corporate identity and corporate image of PRIM" analyses the current position of brand PRIM on the watch market in the Czech Republic whereas the main focus is on the description of its corporate identity elements and the brand management strategy. The thesis consists of two main parts - theoretical and practical. The theoretical part defines the concept of corporate identity …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 1. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2009
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jan Prokop

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15749

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod