Barbora Janečková

Master's thesis

Corporate identity a corporate image značky PRIM

Corporate identity and corporate image of PRIM
Anotácia:
Diplomová práce na téma Corporate identity a corporate image značky PRIM se zabývá analýzou současné pozice značky PRIM na trhu náramkových hodinek v ČR se zaměřením na prvky její firemní identity a strategii jejího řízení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definicí pojmů firemní identita, firemní image, otázkou strategického plánování a strategického řízení …viac
Abstract:
The master thesis named "Corporate identity and corporate image of PRIM" analyses the current position of brand PRIM on the watch market in the Czech Republic whereas the main focus is on the description of its corporate identity elements and the brand management strategy. The thesis consists of two main parts - theoretical and practical. The theoretical part defines the concept of corporate identity …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2009
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Jan Prokop

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15749

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod