Corporate identity a corporate image značky PRIM – Barbora Janečková
Barbora Janečková
Diplomová práce
Corporate identity a corporate image značky PRIM
Corporate identity and corporate image of PRIM
Anotace:
Diplomová práce na téma Corporate identity a corporate image značky PRIM se zabývá analýzou současné pozice značky PRIM na trhu náramkových hodinek v ČR se zaměřením na prvky její firemní identity a strategii jejího řízení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definicí pojmů firemní identita, firemní image, otázkou strategického plánování a strategického řízení …víceAbstract:
The master thesis named "Corporate identity and corporate image of PRIM" analyses the current position of brand PRIM on the watch market in the Czech Republic whereas the main focus is on the description of its corporate identity elements and the brand management strategy. The thesis consists of two main parts - theoretical and practical. The theoretical part defines the concept of corporate identity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15749
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2009
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jan Prokop
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15749
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová