Reklamní plán soutěže Vinařství roku – Irena ZEMKOVÁ
Irena ZEMKOVÁ
Bakalářská práce
Reklamní plán soutěže Vinařství roku
Advertising Plan for the Winery of the Year Competition
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamním plánem soutěže Vinařství roku. Jejím cílem je zpracování vlastního návrhu propagace této soutěže tak, aby bylo možno jej použít i ve skutečnosti. Práce se nejprve zaměřuje na teoretické poznatky týkající se reklamního plánu a všechny jeho důležité části. Ty jsou následně analyzovány a převedeny do části praktické, která se soustředí na vlastní návrh plánu propagace …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the advertising plan applied to contest called Winery of the year competition. The main aim is to elaborate its own solutions, which could promote the competition in reality. The thesis firstly focuses on theoretical knowledge and all its necessary parts. Those are then analyzed and transformed into the practical part, which focuses on its own concept of advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEMKOVÁ, Irena. Reklamní plán soutěže Vinařství roku. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.
Iveta Brázdilová -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Simona Loňková -
Podnikatelský plán na založení restaurace v zámeckém komplexu Verušičky
Anna Dostálová -
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
Jan Miko -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama neziskové organizace
Nikola Vitíková -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová