Lokální multiplikátor jako indikátor lokalizace: případová studie obchodních subjektů ve vymezené oblasti Litoměřicka – Bc. Miloslav Došek
Bc. Miloslav Došek
Master's thesis
Lokální multiplikátor jako indikátor lokalizace: případová studie obchodních subjektů ve vymezené oblasti Litoměřicka
Local multiplier as an indicator of localization: Case study of business subjects in the area of Litomericko
Anotácia:
Tato práce se zabývá výzkumem lokálního multiplikátoru jako prostředku kvantifikace tzv. ekonomické lokalizace. Cílem tohoto indikátoru, který vznikl v Británii jako praktický nástroj pro místní komunity, je určit míru cirkulace finančních prostředků ve vymezené lokalitě. V teoretické části jsem se pokusil shrnout klíčové zásady koncepce ekonomické lokalizace, jejíž primárním cílem je dosáhnout decentralizace …viacAbstract:
This work deals with research on local multiplier as a means of quantification, in other words the economic localization. The target of this indicator, which was established in Britain as a practical tool for local communities, is to show the rate of finances circulation in given locality. In the theoretic part I tried to summarize key conception principles of economic localization, whose primary target …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cxa08/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
- Vedúci: RNDr. Naděžda Johanisová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOŠEK, Miloslav. \textit{Lokální multiplikátor jako indikátor lokalizace: případová studie obchodních subjektů ve vymezené oblasti Litoměřicka}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Social Studies. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/qqfwmc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Environmental Humanities (3-years) / Environmental Humanities
Práce na příbuzné téma
-
Lokální identita a globalizace (případ sedlčanského hermelínu)
Eva Kováčková -
Podniková strategie malých a středních podniků v ČR v podmínkách ekonomické globalizace.
Petr Branda -
Reklama v době globalizace
Adéla Wagnerová -
Lokální multiplikátor jako indikátor ekonomické lokalizace, případová studie ve městě Příbor
Barbora Marklová -
Vybrané aspekty vlivu globalizace IT prostřednictvím cloudových služeb na lokální trh
Tereza Špetlíková -
Lokální multiplikátor jako indikátor ekonomické lokalizace, případová studie ve městě Příbor
Barbora Marklová -
Ekonomická lokalizace v malých městech Jihomoravského kraje: případová studie vybraných ekonomických subjektů
Kristýna Novotná -
Lokální multiplikátor 3: lokalizace jako prvek udržitelného rozvoje
Michaela Rychtecká