Hana Škrlantová

Bachelor's thesis

Vztahový marketing

Relationship marketing
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat stávající marketingové postupy společnosti B2B a na základě znalostí moderních marketingových přístupů doporučit možná zlepšení její podnikatelské koncepce. Východiskem jsou poznatky o důležitosti řízení vztahů se zákazníky, vztahový marketing. Základní metodou pro získání dat je kvantitativní marketingový výzkum, který se stane podkladem pro konkrétní návrhy a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2012

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.