Hana Škrlantová
Bachelor's thesis
Vztahový marketing
Relationship marketing
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analyzovat stávající marketingové postupy společnosti B2B a na základě znalostí moderních marketingových přístupů doporučit možná zlepšení její podnikatelské koncepce. Východiskem jsou poznatky o důležitosti řízení vztahů se zákazníky, vztahový marketing. Základní metodou pro získání dat je kvantitativní marketingový výzkum, který se stane podkladem pro konkrétní návrhy a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.