Hana Škrlantová

Bachelor's thesis

Vztahový marketing

Relationship marketing
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analyzovat stávající marketingové postupy společnosti B2B a na základě znalostí moderních marketingových přístupů doporučit možná zlepšení její podnikatelské koncepce. Východiskem jsou poznatky o důležitosti řízení vztahů se zákazníky, vztahový marketing. Základní metodou pro získání dat je kvantitativní marketingový výzkum, který se stane podkladem pro konkrétní návrhy a …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.