Analýza spokojenosti hostů v 5* hotelu v Praze – Bc. Viktor Špinka
Bc. Viktor Špinka
Master's thesis
Analýza spokojenosti hostů v 5* hotelu v Praze
Guest satisfaction analysis in a 5* hotel in Prague
Abstract:
Analýza spokojenosti hostů v 5* hotelu v Praze nejprve přes analýzu historických nedostatků, na které hotel již zareagoval a následně analýzou dat získaných za období roku 2015.Abstract:
Guest satisfaction analysis in a 5* hotel in Prague through, firstly, the analysis of historically identified snags that were remedied and, secondly, through the analysis of the guests’ satisfaction via the guest satisfaction data for the year 2015.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/6698/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2016
- Supervisor: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Studnička, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Analýza spokojenosti hostů s nabídkou služeb v Hotelu Šipka***
Petra Monsportová -
Analýza služeb hotelu La Quinta ve Španělsku se zaměřením na spokojenost zákazníků
Petr Franc -
Spokojenost zákazníků se službami hotelu XY
Nikola Pražáková -
Spokojenost zákazníků s ubytovacími a stravovacími službami Hotelu Jičín
Miriam Vlková -
Spokojenost zákazníků v hotelu Karel IV.
Vojtěch Tvrdý -
Analýza spokojenosti hostů ve vybraném hotelu
Lucie Levová -
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu
Michaela Skalníková -
Analýza pracovní spokojenosti ve vybraném hotelu
Ganna Zadorozhnyuk