Rozšíření vybraných objektů ZABAGED o třetí rozměr – Bc. Pavel Pospíšil
Bc. Pavel Pospíšil
Bakalářská práce
Rozšíření vybraných objektů ZABAGED o třetí rozměr
3D extension of selected topographic objects
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na ověření možnosti použití digitálního modelu 1. generace (DMP 1G) a vybraných externích databází pro tvorbu 3D reprezentace ZABAGED®. Za tímto účelem bylo provedeno terénní šetření, měřící skutečnou výšku objektů, zaměřeno bylo na objekty výškové (věže, komíny). Ze srovnání naměřených hodnot s modelem vyplývá, že DMP 1G není pro 3D reprezentaci objektů použitelný. Následně …víceAbstract:
Bachelor thesis is oriented towards validation of digital surface model 1st generation (DMP 1G) and selected external databases in regard to creating 3D representation of ZABAGED®. To accomplish this goal, terrain measurement that obtained real height of objects was realized. It was focused on high-rise objects (towers, chimneys). From comparation of measured heights with model was concluded, that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m7sou/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: doc. RNDr. Petr Kubíček, CSc.
- Oponent: Mgr. Václav Paleček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie a kartografie / Geografická kartografie a geoinformatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a vizualizace 3D hlavolamů
Ľubomír Hlavko -
3D vizualizace vybraného zastavěného areálu
Martin Malý -
3D model předpokládané přestavby lokality Zlín - Rybníky
Petr Bartošek -
Využitelnost technologie 3D tisku v geoinformatice
Tomáš BURIAN -
Formulace a analýza DMP modelu na trhu práce
Jitka Vrbická -
Finanční analýza v zemědělském podniku DMP spol. s r.o.
Libor HOREJŠ -
Návrh komunikační strategie Národního sdružení fenylketonuriků a jiných DMP
Iva Kusáková -
Marketingový mix DMP, s. r. o. pro produkt nadstaveb pro nákladní automobily
Patrícia DOMBAIOVÁ