Implementace měření spokojenosti zákazníků jako nástroj pro zlepšování operátorů komunikačního centra České pojišťovny – Miroslav Havlíček
Miroslav Havlíček
Diplomová práce
Implementace měření spokojenosti zákazníků jako nástroj pro zlepšování operátorů komunikačního centra České pojišťovny
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Helena Lišková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVLÍČEK, Miroslav. \textit{Implementace měření spokojenosti zákazníků jako nástroj pro zlepšování operátorů komunikačního centra České pojišťovny}. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/qqobiv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Evropská hospodářskosprávní studia
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva