Analýza obsahu časopisů z hlediska vývoje jejich obsahu – Pavla Malinová
Pavla Malinová
Bachelor's thesis
Analýza obsahu časopisů z hlediska vývoje jejich obsahu
Analysis of the content of magazines from the point of view of the development of their content
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu tiskové reklamy v prestižních módních časopisech Elle a Cosmopolitan s cílem porozumět vývoji a trendům v oblasti tiskové reklamy v průběhu času. Práce kombinuje kvantitativní a kvalitativní metody analýzy pro zkoumání obsahu reklamních kampaní v období deseti let. Metodologie analýzy obsahu zahrnuje sběr a systematickou analýzu reklamních kampaní z vybraných …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the analysis of print advertising in prestigious fashion magazines Elle and Cosmopolitan with the aim of understanding the evolution and trends in the field of print advertising over time. The thesis combines quantitative and qualitative methods of analysis to examine the content of advertising campaigns over a period of ten years. The methodology of content analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Petr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MALINOVÁ, Pavla. \textit{Analýza obsahu časopisů z hlediska vývoje jejich obsahu}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2024. Available from: https://theses.cz/id/qqp8gz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Malinová, Pavla. Analýza obsahu časopisů z hlediska vývoje jejich obsahu. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Applied Informatics / Multimedia in Company Operations
Theses on a related topic
-
Trendy v politickém marketingu na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny 2021 a komunálních voleb 2022
Anna Marie Bukovanská -
Trendy v marketingovej komunikácii
Dominik Galko -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Moderní trendy v současné reklamě
Zuzana Štěpařová -
Trendy v outdoorové reklamě v ČR
Jana Englmaierová -
BP_Trendy v indoorové reklamě v ČR
Tomáš Pavlík -
Trendy v indoorové reklamě v ČR
Tomáš Pavlík