Analýza obsahu časopisů z hlediska vývoje jejich obsahu – Pavla Malinová
Pavla Malinová
Bakalářská práce
Analýza obsahu časopisů z hlediska vývoje jejich obsahu
Analysis of the content of magazines from the point of view of the development of their content
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu tiskové reklamy v prestižních módních časopisech Elle a Cosmopolitan s cílem porozumět vývoji a trendům v oblasti tiskové reklamy v průběhu času. Práce kombinuje kvantitativní a kvalitativní metody analýzy pro zkoumání obsahu reklamních kampaní v období deseti let. Metodologie analýzy obsahu zahrnuje sběr a systematickou analýzu reklamních kampaní z vybraných …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the analysis of print advertising in prestigious fashion magazines Elle and Cosmopolitan with the aim of understanding the evolution and trends in the field of print advertising over time. The thesis combines quantitative and qualitative methods of analysis to examine the content of advertising campaigns over a period of ten years. The methodology of content analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Petr, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Malinová, Pavla. Analýza obsahu časopisů z hlediska vývoje jejich obsahu. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi
Práce na příbuzné téma
-
Trendy v politickém marketingu na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny 2021 a komunálních voleb 2022
Anna Marie Bukovanská -
Trendy v marketingovej komunikácii
Dominik Galko -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Moderní trendy v současné reklamě
Zuzana Štěpařová -
Trendy v indoorové reklamě v ČR
Tomáš Pavlík -
Trendy v indoorové reklamě v ČR
Tomáš Pavlík -
Trendy v indoorové reklamě v ČR
Tomáš Pavlík