Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek – Bc. Martina Kunstová
Bc. Martina Kunstová
Bachelor's thesis
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Abstract:
Bakalářská práce obsahuje teorii a rozbor nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto aspekty u zvolených obchodních jednotek. Vybrány byly supermarkety Albert, Billa a Penny Market nacházející se v Českých Budějovicích na sídlišti Máj. Ke sběru dat bylo použito dotazníkové šetření a metody pozorování. Získané údaje byly následně analyzovány a vyhodnoceny …moreAbstract:
Bachelor work contains the theory and analysis of the purchase atmosphere and merchandising. The target is to characterise, analyse and evaluate the aspects of selected commercial units. The selected supermarkets were Albert, Billa and Penny Market – all situated in Máj, České Budějovice. There were the questionnaire survey and the method of survey used for the collection of data. It is clear from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/q3hq8/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2014
- Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Šárka Alinová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUNSTOVÁ, Martina. \textit{Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/qqq20h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek v Dačicích
Jitka Kárová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martin Kolečkář -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denisa Malátová