Bc. Martina Kunstová

Bachelor's thesis

Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek

Abstract:
Bakalářská práce obsahuje teorii a rozbor nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto aspekty u zvolených obchodních jednotek. Vybrány byly supermarkety Albert, Billa a Penny Market nacházející se v Českých Budějovicích na sídlišti Máj. Ke sběru dat bylo použito dotazníkové šetření a metody pozorování. Získané údaje byly následně analyzovány a vyhodnoceny …more
Abstract:
Bachelor work contains the theory and analysis of the purchase atmosphere and merchandising. The target is to characterise, analyse and evaluate the aspects of selected commercial units. The selected supermarkets were Albert, Billa and Penny Market – all situated in Máj, České Budějovice. There were the questionnaire survey and the method of survey used for the collection of data. It is clear from …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 9. 2014
  • Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Šárka Alinová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích