Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek – Bc. Martina Kunstová
Bc. Martina Kunstová
Bachelor's thesis
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Anotácia:
Bakalářská práce obsahuje teorii a rozbor nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto aspekty u zvolených obchodních jednotek. Vybrány byly supermarkety Albert, Billa a Penny Market nacházející se v Českých Budějovicích na sídlišti Máj. Ke sběru dat bylo použito dotazníkové šetření a metody pozorování. Získané údaje byly následně analyzovány a vyhodnoceny …viacAbstract:
Bachelor work contains the theory and analysis of the purchase atmosphere and merchandising. The target is to characterise, analyse and evaluate the aspects of selected commercial units. The selected supermarkets were Albert, Billa and Penny Market – all situated in Máj, České Budějovice. There were the questionnaire survey and the method of survey used for the collection of data. It is clear from …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/q3hq8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
- Vedúci: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Šárka Alinová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek v Dačicích
Jitka Kárová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martin Kolečkář -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná