Bc. Martina Kunstová

Bakalářská práce

Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek

Anotace:
Bakalářská práce obsahuje teorii a rozbor nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto aspekty u zvolených obchodních jednotek. Vybrány byly supermarkety Albert, Billa a Penny Market nacházející se v Českých Budějovicích na sídlišti Máj. Ke sběru dat bylo použito dotazníkové šetření a metody pozorování. Získané údaje byly následně analyzovány a vyhodnoceny …více
Abstract:
Bachelor work contains the theory and analysis of the purchase atmosphere and merchandising. The target is to characterise, analyse and evaluate the aspects of selected commercial units. The selected supermarkets were Albert, Billa and Penny Market – all situated in Máj, České Budějovice. There were the questionnaire survey and the method of survey used for the collection of data. It is clear from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
  • Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Šárka Alinová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma