Využití telefonické a chatové krizové intervence v praxi – Eva Kandarasová
Eva Kandarasová
Bachelor's thesis
Využití telefonické a chatové krizové intervence v praxi
Telephone and Chat Crisis Intervention Use in Practice
Abstract:
Tématem bakalářské práce je využití telefonické a chatové intervence v praxi. Cílem práce je zjistit využití telefonické a chatové krizové intervence z pohledu klienta, a také zhodnocení průběhu poskytované telefonické a chatové krizové intervence. V empirické části byl zvolen kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, přičemž bylo zjištěno, že 48,3 % respondentů využilo telefonický kontakt …moreAbstract:
This dissertation delves into the use of phone and chat intervention in practice. The aim of this paper is to evaluate the experience of phone and chat crisis intervention from a client's perspective and to offer an assessment of the process provided by phone and chat crisis intervention. The empirical part of this research applies a quantitative method. It was found that 48.3% of respondents made …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Šárka Faltová
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kandarasová, Eva. Využití telefonické a chatové krizové intervence v praxi. Havířov, 2021. bakalářská práce (Bc.). Vysoká škola PRIGO, z.ú.. Vysoká škola PRIGO, z.ú.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola PRIGO, z.ú., Vysoká škola PRIGO, z.ú.Vysoká škola PRIGO, z.ú.
Vysoká škola PRIGO, z.ú.Bachelor programme / field:
Social Policy and Social Work / Social Work
Theses on a related topic
-
Telefonická krizová intervence a její využití ve Zlínském kraji
Simona Halaburková -
Telefonická krizová intervence pro seniory
Vilma JANOUŠKOVÁ -
Telefonická krizová intervence jako forma pomoci dítěti v krizové situaci
Eliška Menoušková -
Telefonická krizová intervence v souvislostech
Libor SECHOVEC -
Telefonická krizová intervence a podmínky pro její výkon v sociálních službách z hlediska vzdělání
Martina Lešáková -
Telefonická krizová intervence pro seniory
Natalie Friebelová -
Proměna telefonické krizové intervence v ČR po začátku války na Ukrajině
Jakub Mothejl -
Prožívání kontaktu s klientem z pohledu pracovníka chatové krizové intervence: kvalitativní studie
Anežka Foltýnová