Eva Kandarasová

Bachelor's thesis

Využití telefonické a chatové krizové intervence v praxi

Telephone and Chat Crisis Intervention Use in Practice
Abstract:
Tématem bakalářské práce je využití telefonické a chatové intervence v praxi. Cílem práce je zjistit využití telefonické a chatové krizové intervence z pohledu klienta, a také zhodnocení průběhu poskytované telefonické a chatové krizové intervence. V empirické části byl zvolen kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, přičemž bylo zjištěno, že 48,3 % respondentů využilo telefonický kontakt …more
Abstract:
This dissertation delves into the use of phone and chat intervention in practice. The aim of this paper is to evaluate the experience of phone and chat crisis intervention from a client's perspective and to offer an assessment of the process provided by phone and chat crisis intervention. The empirical part of this research applies a quantitative method. It was found that 48.3% of respondents made …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. et Mgr. Šárka Faltová
  • The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kandarasová, Eva. Využití telefonické a chatové krizové intervence v praxi. Havířov, 2021. bakalářská práce (Bc.). Vysoká škola PRIGO, z.ú.. Vysoká škola PRIGO, z.ú.

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola PRIGO, z.ú., Vysoká škola PRIGO, z.ú.