Bc. Tereza Osičková

Master's thesis

Procedurální a konceptuální přístup žáků k pojmům obsah čtverce a obdélníku

Pupils' process and conceptual approach to the concepts of the content of a square and a rectangle
Anotácia:
Pro svou diplomovou práci jsem zvolila téma procedurálního a konceptuálního přístupu k řešení úloh u žáků na druhém stupni základní školy, a to v pojmech obsah čtverce a obdélníku. Cílem práce je popsat metody, které žáci z alternativní a klasické školy využívají při řešení úloh a zjistit, zda lze najít rozdíly mezi jejich řešeními. Zajímalo mě, zda je možné vysledovat rozdíly v přístupu řešení žáků …viac
Abstract:
For my diploma thesis, I chose the topic of procedural and conceptual approach to problem solving for students in the second grade of primary school, namely the content of a square and a rectangle. The aim of the thesis is to describe the methods that pupils from alternative and classical schools use when solving tasks and to find out whether differences can be found between their solutions. I was …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
  • Vedúci: Mgr. Irena Budínová, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Petra Antošová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Lower Secondary School Teacher Training in Natural Science / Lower Secondary School Teacher Training in Mathematics