Bc. Nikola Hortvíková

Master's thesis

Srovnání efektivity výuky biologie prostřednictvím angažovaného učení a daltonského plánu na ZŠ Horácké náměstí v Brně

Comparison of the efficiency of teaching biology through Engaged Learning and Dalton Plan at the elementary school Horácké Square in Brno
Anotácia:
Diplomová práce se bude zabývat srovnáním efektivity osvojení učiva při výuce přírodopisu za použití metod daltonského plánu a angažovaného učení. Teoretická část práce se bude věnovat vzniku, vývoji a přínosu alternativních škol. Dále podrobněji charakterizuje daltonský plán i angažované učení a objasní postavení přírodopisného učiva v RVP ZV. Praktická část obsahuje přípravy na hodinu podle výše …viac
Abstract:
This thesis will deal with comparing the effectiveness of subject matter for teaching natural science using methods Dalton Plan and Engaged Teaching. The theoretical part will be devoted to the creation, development and benefits of alternative schools. Thermore, it describes in detail the Dalton Plan and Engaged Teaching and explains the status of the natural history curriculum in RVP ZV. The practical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2015
  • Vedúci: Mgr. Radek Pospíšil
  • Oponent: Mgr. Jana Krátká, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta