Srovnání efektivity výuky biologie prostřednictvím angažovaného učení a daltonského plánu na ZŠ Horácké náměstí v Brně – Bc. Nikola Hortvíková
Bc. Nikola Hortvíková
Diplomová práce
Srovnání efektivity výuky biologie prostřednictvím angažovaného učení a daltonského plánu na ZŠ Horácké náměstí v Brně
Comparison of the efficiency of teaching biology through Engaged Learning and Dalton Plan at the elementary school Horácké Square in Brno
Anotace:
Diplomová práce se bude zabývat srovnáním efektivity osvojení učiva při výuce přírodopisu za použití metod daltonského plánu a angažovaného učení. Teoretická část práce se bude věnovat vzniku, vývoji a přínosu alternativních škol. Dále podrobněji charakterizuje daltonský plán i angažované učení a objasní postavení přírodopisného učiva v RVP ZV. Praktická část obsahuje přípravy na hodinu podle výše …víceAbstract:
This thesis will deal with comparing the effectiveness of subject matter for teaching natural science using methods Dalton Plan and Engaged Teaching. The theoretical part will be devoted to the creation, development and benefits of alternative schools. Thermore, it describes in detail the Dalton Plan and Engaged Teaching and explains the status of the natural history curriculum in RVP ZV. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cxghj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2015
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
- Oponent: Mgr. Jana Krátká, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORTVÍKOVÁ, Nikola. \textit{Srovnání efektivity výuky biologie prostřednictvím angažovaného učení a daltonského plánu na ZŠ Horácké náměstí v Brně}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/qr5z0l/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Use of Google Docs in Writing Lessons at Czech Secondary Schools as an Alternative to Pen and Paper
Barbora Šišková -
Video-conference platforms as a tool for online teaching at lower secondary school
Petra CIHLÁŘOVÁ -
The Importance of Empowerment for Environmental education: A Case study in Czech Free Democratic School
Róza Fadrná -
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Aplicación de algunos elementos del plan Dalton en la enseñanza de ELE
Valerie Šebková -
Alternative Education Focusing on Dalton Plan
Jana Melkusová -
Teacher Roles in the Context of Dalton Plan
Michaela Zímová -
the Dalton Plan in ELT : the role of teacher and the role of student
Darina Babuščáková