Bc. Martin Mach

Bachelor's thesis

Herní mechaniky jako nástroj procedurální rétoriky

Game mechanics as a tool of procedural rhetoric
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá konceptem výzkumníka a tvůrce digitálních her Iana Bogosta nazvaným procedurální rétorika. Bogost ve svém konceptu definuje způsob persvazivního vyjádření prostřednictvím herních mechanik digitálních her. Práce tento koncept podrobněji představuje a následně propojuje s kategorizací a definicí herních mechanik Jesseho Schella, aby tak lépe vysvětlila úlohu herních mechanik …viac
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the procedural rhetoric concept of Ian Bogost, the video game researcher and a designer. Bogost defines the technique how video game mechanics can express persuasive message to the player. This paper presents Bogost’s concept in detail and further links this concept to the categorization and definition of game mechanics of which the author is game designer and researcher …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
  • Vedúci: Mgr. Tomáš Bártek
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media