TVORBA STRATEGICKÉHO PLÁNU PRO VYBRANÝ PODNIK – Natálie Malinská
Natálie Malinská
Bachelor's thesis
TVORBA STRATEGICKÉHO PLÁNU PRO VYBRANÝ PODNIK
CREATING A STRATEGIC PLAN FOR THE SELECTED ENTERPRISE
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je vytvořit reálný strategický plán pro e-shop se specifickým druhem oblečení, který je momentálně pozastaven, jelikož právě takový plán postrádá, což značným způsobem omezuje fungování a systematický růst e-shopu. Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. První část se věnuje vymezení problematiky strategického plánování i řízení a komplexnímu podchycení poznatků, které …moreAbstract:
The subject of this bachelor's thesis is to create a realistic strategic plan for an e-shop with a specific type of clothing, which is currently suspended, as it lacks the strategic plan, which significantly limits the functioning and systematic growth of the e-shop. This thesis contains theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the definition of strategic planning and management …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Lukáš Krabec, Ph.D.
- Reader: Michaela Vasilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MALINSKÁ, Natálie. \textit{TVORBA STRATEGICKÉHO PLÁNU PRO VYBRANÝ PODNIK}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/qrk0tb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Podnikatelský záměr - Návrh elektronického obchodu na bázi dropshippingu
Jan Moravec -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová -
E-business analysis: A case study of selected clothing e-shop
Anna Jůzová -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Natálie Pechová -
Realizace e-commerce projektu
Roman Šemora -
Business plan for establishing an e-shop with Korean pop music on the Czech market
Tereza Zouharová -
Expanze českého e-shopu s profesionálním a zahradním vybavením na německý e-commerce trh
Andrea Hlavenková -
Návrh podnikatelského plánu založení podniku – rodinný podnik
Gabriela Kudličková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights