Bc. Markéta Baráková

Diplomová práce

Prezidentské kampaně ve Francii – analýza vývoje politické komunikace a nastolování agendy vítězných kandidátů

Presidential Campaigns in France – the analysis of political communication development and winning canidates agenda setting
Anotace:
Hlavním cílem naší práce bude analyzovat francouzské prezidentské kampaně s tím, že se pokusíme upozornit na momenty, které mohly sehrát zásadní roli při zavádění nástrojů politické komunikace a politického marketingu do prezidentských volebních kampaní. Dále se pokusíme identifikovat konkrétní nástroje politické komunikace a marketingu a s ohledem na ně, se pokusíme nalézt odpověď na to, jak byly …více
Abstract:
The main goal of the presented dissertation is to analyze the French presidential campaigns. We will try to refer to moments which could enact in implementing of the marketing and communication tools to presidential election campaigns. We will also try to notify the concrete tools used in political marketing and political communication and try to explain how they were incorporated and used by presidential …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Lubomír Kopeček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií