Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím marketingového mixu – Eva HEGEROVÁ
Eva HEGEROVÁ
Bachelor's thesis
Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím marketingového mixu
Increasing of competitivenes of Tesco hypermarket Kroměříž by using marketing mix tools
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zaměření se na zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž za použití nástrojů marketingového mixu. Teoretická část obsahuje literární rešerši na téma obchodní trh, konkurence a její jednotlivé typy. V praktické části je nejdříve analyzován současný stav hypermarketu Tesco Kroměříž, jeho finanční situace a vztah ke konkurenci. Dále jsou provedeny PEST a SWOT …viacAbstract:
Main purpose of this bachelor thesis is focusing on rise of competetivenes of Tesco hypermarket in Kroměříž by using marketing mix tools. The theoretical part contains literature search about trading market, competition and its types. At first in practical part there is analysed the actual situation of hypermarket Tesco Kroměříž, its financial situation and the relation to the competition. Then were …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11758
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEGEROVÁ, Eva. \textit{Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím marketingového mixu}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/qrqhgu/.
Jak správně citovat práci
HEGEROVÁ, Eva. Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím marketingového mixu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Monopolistická konkurence v ČR
Monika Tajovská -
Monopolistická konkurence na trhu statků
Diana Černá -
Monopolistická konkurence v daném segmentu trhu
Martin Schuster -
Teorie monopolistické konkurence na příkladu konkrétní firmy
Vojtěch Urban -
Monopolistická konkurence v oblasti prodeje pohonných hmot
Michal Hüttl -
Nedokonalá konkurence na trhu mobilních operátorů
Aneta Klimendová -
Oligopolní konkurence na trhu mobilních operátorů v ČR
Veronika Pechová -
Oligopolní konkurence na trhu mobilních operátorů
Gennadii Tcybin