Pavlína Liscová

Bakalářská práce

Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích

Marketing of cultural and educational events in libraries on the example of the Municipal Library in Louny and the K.H. Mácha Library in Litoměřice
Anotace:
Práce popisuje a hodnotí marketingový mix využívaný při pořádání kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách. Sleduje proměnu knihoven z pouhých půjčoven knih v multifunkční centra a nové nároky, které to klade na jejich management. Na základě rozhovorů i dotazníků sleduje tuto proměnu v konkrétních knihovnách. Cílem práce je srovnat nástroje marketingového mixu při pořádání kulturních a vzdělávacích …více
Abstract:
The thesis describes and evaluates the marketing mix used in organizing cultural and educational events in libraries. It monitors the transformation of libraries from mere book rentals to multifunctional centers and the new demands placed on their management. Based on interviews and questionnaires, it monitors this change in specific libraries. The work aims to compare the marketing mix tools in organizing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
  • Vedoucí: Vojtěch Kouba
  • Oponent: Irena Tyslová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86537