Bc. Zuzana Tomsová
Bachelor's thesis
Stakeholder management v AAA Auto a.s.
Stakeholder management in AAA Auto a.s.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza stakeholder managementu ve firmě AAA Auto a.s. V úvodu práce je popsán teoretický základ k problematice stakeholderů. Praktická část se nejprve zaměřuje na charakteristiku firmy a předmět činnosti. V další části jsou provedeny analýzy související s tématem. A v závěrečné části jsou navržena doporučení týkající se zlepšení pro firmu.Abstract:
The aim of this bachelour work is analysis of stakeholder management in AAA Auto a.s. At the beginning of the work there are described the theoretical basics of stakeholder management. Then the practical part is at first focused on company characteristics and subject of company activities. Next part is focused on analyses associated with the topic. In the final part there are proposed recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Michaela Stříteská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tomsová, Zuzana. Stakeholder management v AAA Auto a.s.. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Udržitelnost a etika - konkrétní aplikace ve vybrané organizaci
Terezie Suchánková -
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
Xeniya Kalinina -
A critical review of CSR effectiveness and recipient involvement in humanitarian-oriented CSR projects
Jacqueline Ackermann -
Strategic Returns from CSR: A critical review of Warby Parker’s CSR initiative
Mirjamol Mamatov -
CSR in German tech startups – a conceptual framework for effective CSR
Dennis Lenczowski -
Rozdíly v pojetí CSR v Evropě a Indii
Harsh Jha -
Analýza CSR společnosti Lindex, porovnání vnímání CSR spotřebiteli ve Švédsku a ČR
Sylvie Křesalová -
Value-Enhancing Capabilities of CSR
Nino Kiladze