Stakeholder management v AAA Auto a.s. – Bc. Zuzana Tomsová
Bc. Zuzana Tomsová
Bakalářská práce
Stakeholder management v AAA Auto a.s.
Stakeholder management in AAA Auto a.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza stakeholder managementu ve firmě AAA Auto a.s. V úvodu práce je popsán teoretický základ k problematice stakeholderů. Praktická část se nejprve zaměřuje na charakteristiku firmy a předmět činnosti. V další části jsou provedeny analýzy související s tématem. A v závěrečné části jsou navržena doporučení týkající se zlepšení pro firmu.Abstract:
The aim of this bachelour work is analysis of stakeholder management in AAA Auto a.s. At the beginning of the work there are described the theoretical basics of stakeholder management. Then the practical part is at first focused on company characteristics and subject of company activities. Next part is focused on analyses associated with the topic. In the final part there are proposed recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Michaela Stříteská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tomsová, Zuzana. Stakeholder management v AAA Auto a.s.. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Udržitelnost a etika - konkrétní aplikace ve vybrané organizaci
Terezie Suchánková -
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
Xeniya Kalinina -
A critical review of CSR effectiveness and recipient involvement in humanitarian-oriented CSR projects
Jacqueline Ackermann -
Strategic Returns from CSR: A critical review of Warby Parker’s CSR initiative
Mirjamol Mamatov -
CSR in German tech startups – a conceptual framework for effective CSR
Dennis Lenczowski -
Rozdíly v pojetí CSR v Evropě a Indii
Harsh Jha -
Analýza CSR společnosti Lindex, porovnání vnímání CSR spotřebiteli ve Švédsku a ČR
Sylvie Křesalová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová