Marketingový mix luxusních statků a jeho specifika – Vojtěch Šimek
Vojtěch Šimek
Bakalářská práce
Marketingový mix luxusních statků a jeho specifika
The Marketing Mix of Luxury Goods and its Specifics
Anotace:
V mé bakalářské práci se věnuji problematice luxusu a to zejména z pohledu marketingu. V úvodní části si kladu otázky, co to vlastně luxus je, čím je charakterizován a kdy můžeme o produktu nebo službě mluvit jako o luxusní. Nosná část teoretické části práce analyzuje dostupnou literaturu a komparuje marketingový mix spotřebního zboží s tím, který se používá pro statky luxusní. Cílem je zjistit, zda …víceAbstract:
In my bachelor thesis I deal with luxury, especially in terms of marketing. In the first part I ask myself what luxury really is, what it characterizes and when we can define a product or service as luxurious. The theoretical part of the thesis analyzes available literature and compares marketing mix of consumer goods with the one that is used for luxury goods. The purpose is to determine whether and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35285
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Pavel Vopařil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35285
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Implementace marketingové strategie do Lipa Tree Properties, LL
Jonathan Tobias Williams -
Marketing, luxus a Unique Fashion Week
Kristýna Boková -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová -
Marketing luxusní značky Dior
Pavla Sedláková