Venkovské komunitní školství (případová studie) – Jitka Hrstková
Jitka Hrstková
Bakalářská práce
Venkovské komunitní školství (případová studie)
Rural community education (case study)
Anotace:
Práce vychází z konceptu vzniku a fungování venkovských komunitních škol. Hodnotí podmínky, které jsou ve venkovském prostoru České republiky vytvářeny s možnostmi, zda se škola v Jesenici může stát komunitní školou při tamní fungující základní škole. Práce byla rozdělena do teoretické a praktické části. Po analýze sekundárních dat, které zhodnotily situaci v jesenické škole, byl proveden primární …víceAbstract:
The work is based on the concept of formation and functioning of rural community schools. The work assesses the conditions, which are in schools in rural areas of the Czech Republic, and the possibility that the school in Jesenice can become a community school as the part of the already functioning primary school. The work was divided into theoretical and practical parts. Primary research was performed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Helena Hudečková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Prostituce jako sociální jev: sociologický výzkum v Dubí
Jana Adamcová -
Home and Community Schooling in the Czech Republic, United Kingdom and the USA
Jiří Němeček -
Komunitní vzdělávání - ověření koncepce komunitní školy s důrazem na možnosti přeměny školy na společenské, kulturní a vzdělávací centrum obce
Hana Knapová -
An assessment of the effectiveness of the Community Development Fund (CDF) in improving the quality of Health Care and Education in Zimbabwe's communities. Case study of Kadoma Central constituency (Mashonaland Central Province)
Kudzai Elisha Chomusora -
Přírodní a komunitní zahrada pro primární vzdělávání ve 21. století
Jarmila Divišová -
Komunitní vzdělávání
Pavla TARTANOV -
Veřejné knihovny jako komunitní centra obcí s přihlédnutím ke komunitnímu vzdělávání
Tereza Matýsová -
The financial and Technical States of Community Schools in Myanmar and Thai-Myanmar Border
Ywet Wai Aung
Název
Vložil
Vloženo
Práva