Bc. Alice Brzoňová

Master's thesis

Word-of-mouth zákazníků a jeho dopad na management

Customers word-of-mouth and its impact on management
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Word-of-mouth zákazníků a jeho dopad na management“ je analyzovat, zda se liší online hodnocení pražských dvouhvězdičkových hotelů, zveřejněné na serveru TripAdvisor v závislosti na tom, jaké národnosti je recenzent. První část práce se věnuje literární rešerši poznatků souvisejících s měřením kvality služeb, fenoménem word-of-mouth a také kulturními rozdíly spotřebitelů …more
Abstract:
The subject of the diploma thesis “Customers word-of-mouth and its impact on management” is to analyze whether the online rating of the two-star hotels in Prague, published on TripAdvisor varies depending on nationality of reviewer. The first part of the thesis deals with literary research of knowledge related to service quality measurement, word-of-mouth phenomenon as well as cultural differences …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 1. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta