Marketinkový plán uvedení nového léku na Parkinsonovu chorobu na trh – Ing. Nikola Hodková
Ing. Nikola Hodková
Master's thesis
Marketinkový plán uvedení nového léku na Parkinsonovu chorobu na trh
The Marketing Plan of a New Antiparkinsonic Drug Launch
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaobírá marketinkovým plánem. V teoretické části práce jsou v jednotlivých kapitolách nejprve rozebrány cíle a úlohy marketinkového plánu a následně ty části, které tvoří jeho elementární součásti: situační analýza (tedy rozbor toho, kde stojíme – analýza trhu, analýza prostředí, hledání konkurenčních výhod pomocí auditu produktu a společnosti, analýza SWOT), stanovení finančních …viacAbstract:
This thesis is on the subject of a marketing plan. The theoretical part is divided into several chapters that deal at first with objectives and roles of a marketing plan and subsequently with its basic elements: situation analysis (i.e. analysis of our current situation – market analysis, environmental analysis, search for competitive advantage through product and company audit, SWOT analysis), setting …viacKľúčové slová
marketinkový plán situační analýza farmaceutický trh trh Rx segmentace konkurenční výhoda SWOT analýza klíčové faktory úspěchu strategické možnosti marketing plan situation analysis pharmaceutical market Rx market segmentation competitive advantage SWOT analysis critical success factors strategic options
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/asyy8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
- Vedúci: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: PharmDr. Radim Petráš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Critical success factors (CSFs) to combat the use of sexual violence as a weapon of war: The Democratic Republic of Congo armed conflict case study
Nkosingiphile Emmanuel Mkhize -
Start-up critical success factors
Polina Myles -
Global Mobility: Exploring the Dynamics of Expatriation, Repatriation, and Factors Influencing the Success of International Assignments
Lejla Eco -
Success factors of Smart Cities Initiatives
Yaw Agyei Manu -
Fenomén bestseller: klíčové offline faktory úspěchu knihy Konec prokrastinace
Katrin Kalay -
Klíčové faktory úspěchu začínajících e-commerce projektů v ČR
Lukáš Tejral -
Faktory ovlivňující úspěch firmy na vybraném trhu
Kateřina Kulíšková -
Klíčové faktory pro úspěšnou implementaci Inovační strategie ČR 2019 - 2030
Ondřej Novák