Cvičení ve vodním prostředí pro děti s tělesným postižením – Sára JIRSÁKOVÁ
Sára JIRSÁKOVÁ
Bakalářská práce
Cvičení ve vodním prostředí pro děti s tělesným postižením
Water exercises for children with physical disabilities
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na cvičení ve vodním prostředí pro děti s tělesným postižením, s hlavním cílem pozorovat vývoj změn v oblasti hrubé motoriky během 12 týdenního programu. První část práce poskytuje teoretický rámec, který definuje problematiku tělesného postižení, psychomotorický vývoj dětí v mladším školním věku, vliv vodního prostředí na lidský organismus, adaptaci na vodní prostředí …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on aquatic exercise for children with physical disabilities, with the main aim of observing the development of changes in gross motor skills during a 12-week programme. The first part of the thesis provides a theoretical framework that defines the issue of physical disability, psychomotor development in young school-age children, the effect of the aquatic environment on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Eliška Vodáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JIRSÁKOVÁ, Sára. Cvičení ve vodním prostředí pro děti s tělesným postižením. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Aplikované pohybové aktivity - speciálně pedagogický základ / Aplikované pohybové aktivity - speciálně pedagogický základ
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání forem cvičení ve vodním prostředí v České republice a zahraničí
Karolína Hrabětová -
Analýza podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu
Eva Doležalová -
Asistent pedagoga jako podpora v inkluzivním prostředí SŠ u žáků s tělesným postižením
Linda Stehlíková -
Vliv intervencí ve vodním prostředí na motorické kompetence u dětí s tělesným postižením
Lucie KVAPILOVÁ -
Postoje učitelů k integraci žáků s tělesným postižením a tělesným znevýhodněním do školní tělesné výchovy na Šumpersku
Šárka KYLAROVÁ -
Sociální a emocionální potřeby individuálně integrovaných žáků s tělesným postižením v prostředí střední školy
Magdalena Hanková -
Dětská mozková obrna
Kateřina Uhrová -
Dětská mozková obrna u dětí předškolního věku
Ludmila Kotrlíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva