Petr Pavlišen
Bakalářská práce
Historický vývoj a konstrukce brzd
Historical evolution and design of brakes
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem brzdového ústrojí od počátků automobilismu a konstrukci brzdových ústrojí. V úvodu popisuje vývoj prvních bubnových a kotoučových brzd, řešení problémů při vývoji a rozdělení brzd podle funkce. Ve druhé části se tato práce věnuje bubnovým a kotoučovým brzdám, jejich rozdělení podle konstrukce, konstrukčním prvkům a popisům jejich činnosti, samoseřizování brzd …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the evolution of brake mechanism from the beginning of car industry and the construction of brake mechanisms. In the introduction it describes the evolution of the first drum and disc brakes, the solutions of problems during the evolution and sorting of brakes by their function. In the second part this thesis takes a closer look at the drum and disc brakes, their sorting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jakub Mařík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Technická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Technická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Technika a technologie v dopravě a spojích / Silniční a městská automobilová doprava
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva