Jaroslav Kumstát

Bachelor's thesis

Budování a tvorba identity značky Lokomotiv Tuhaň

Building and creating the identity of Lokomotiv Tuhaň brand
Abstract:
Bakalářská práce Budování a tvorba identity značky Lokomotiv Tuhaň se snaží analyzovat tuto značku v aktuálním stavu. Definuje značku na trhu a představuje vize do budoucna společně s Identitou a budováním značky. Dále jak se značka zapojuje do marketingu a aktivit, které dále zpopularizují značku v očích zákazníka. V práci bude značka představena v aktualním stavu a jak s ní chci postupovat v dlouhodobém …more
Abstract:
Bachelor thesis Building and Identity Creation of the Lokomotiv Tuhaň brand tries to analyze this brand in its current state. It defines the brand on the market and presents visions for the future together with Identity and brand building. Furthermore, how the brand engages in marketing and activities that further memorialize the brand in the eyes of the customer. At work, the brand will be presented …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
  • Reader: Petra Koudelková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON