Budování a tvorba identity značky Lokomotiv Tuhaň – Jaroslav Kumstát
Jaroslav Kumstát
Bachelor's thesis
Budování a tvorba identity značky Lokomotiv Tuhaň
Building and creating the identity of Lokomotiv Tuhaň brand
Abstract:
Bakalářská práce Budování a tvorba identity značky Lokomotiv Tuhaň se snaží analyzovat tuto značku v aktuálním stavu. Definuje značku na trhu a představuje vize do budoucna společně s Identitou a budováním značky. Dále jak se značka zapojuje do marketingu a aktivit, které dále zpopularizují značku v očích zákazníka. V práci bude značka představena v aktualním stavu a jak s ní chci postupovat v dlouhodobém …moreAbstract:
Bachelor thesis Building and Identity Creation of the Lokomotiv Tuhaň brand tries to analyze this brand in its current state. It defines the brand on the market and presents visions for the future together with Identity and brand building. Furthermore, how the brand engages in marketing and activities that further memorialize the brand in the eyes of the customer. At work, the brand will be presented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
- Reader: Petra Koudelková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand identity
Vojtěch Vejlupek -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Návrh brand identity pro Biatlon do obýváku
Josef Cach