Zlepšení poznatků o produktech pomocí analýzy sentimentu recenzí zákazníků – Bc. Jana Dudášová
Bc. Jana Dudášová
Master's thesis
Zlepšení poznatků o produktech pomocí analýzy sentimentu recenzí zákazníků
Enhancing Product Insights Through Sentiment Analysis of Customers’ Feedback
Anotácia:
Tato práce si klade za cíl zkoumat korelaci mezi online zákaznickými recenzemi a objemy prodeje elektronických produktů prodávaných online distributorem Alza. K dosažení tohoto cíle byly aplikovány modely přirozeného jazyka k extrakci sentimentu ze 7,748 zákaznických recenzí. Tyto sentimenty byly následně analyzovány pomocí Kruskal-Wallisova testu. Analýza prokázala, že sentimenty mají významný vliv …viacAbstract:
This thesis aims to examine the correlation between online customer reviews and sales volumes for electronic products sold by the online retailer, Alza. To achieve this, natural language processing models were applied to extract sentiment from 7,748 customer reviews. These sentiments were then analyzed using the Kruskal-Wallis test. The analysis found that sentiments have a significant impact, specifically …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fngfk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedúci: doc. Ahad Zareravasan, PhD
- Oponent: Ph.D. Feybi Ariani Goni
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Practical use of natural language processing in education technology
Dominik Hartinger -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Scalability of Semantic Analysis in Natural Language Processing
Radim Řehůřek -
Sentiment a nejistota u vybraných aktiv českého a německého trhu
Michaela Krumlovská -
Sentiment a akciové výnosy na různých trzích
Viktor Jelínek -
Filmové titulky: žánry a sentiment
Vít Šebestík -
Sentiment Analysis with Linguistic Knowledge
Pavlína Klimešová -
Sentiment analysis in correspondence experiments
Adam Cihlář