Bc. Jana Dudášová

Diplomová práce

Zlepšení poznatků o produktech pomocí analýzy sentimentu recenzí zákazníků

Enhancing Product Insights Through Sentiment Analysis of Customers’ Feedback
Anotace:
Tato práce si klade za cíl zkoumat korelaci mezi online zákaznickými recenzemi a objemy prodeje elektronických produktů prodávaných online distributorem Alza. K dosažení tohoto cíle byly aplikovány modely přirozeného jazyka k extrakci sentimentu ze 7,748 zákaznických recenzí. Tyto sentimenty byly následně analyzovány pomocí Kruskal-Wallisova testu. Analýza prokázala, že sentimenty mají významný vliv …více
Abstract:
This thesis aims to examine the correlation between online customer reviews and sales volumes for electronic products sold by the online retailer, Alza. To achieve this, natural language processing models were applied to extract sentiment from 7,748 customer reviews. These sentiments were then analyzed using the Kruskal-Wallis test. The analysis found that sentiments have a significant impact, specifically …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ahad Zareravasan, PhD
  • Oponent: Ph.D. Feybi Ariani Goni

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management