Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy – Andrea Dítětová
Andrea Dítětová
Bakalářská práce
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Impact of Changes in the External Environment on the Marketing Mix of the Nábřežní terasy Restaurant and Guest House
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy a poskytnout praktické doporučení restauraci, jak efektivně reagovat na změny ve vnějším prostředí prostřednictvím úprav svého marketingového mixu a zlepšit tak svou konkurenceschopnost a úspěšnost na trhu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Cestovní ruch / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.